Sista dagen på Poppius!

Har som sagt haft avslutningsdag med klassen idag. Åååå jag kommer sakna dem!! Avslutade i skolan först och gick sedan vidare till Helenes krog och hängde på uteserveringen där ett bra tag innan vi avslutade hos Leone. Eftersom jag jobbar imorgon var jag tvungen att bege mig hemmåt vid 21-tiden... (tråkkäft man är)

Påvägen hem blev jag utbjuden av en kille på tunnelbanan. Haha andra gången på två veckor som jag blir utbjuden av främlingar. Har man gått och blivit populär på gamla dagar eller vad är det här?!



Kommer att sakna er!!


Våra grymma lärare fick bröllopschoklad och champagne!


Jag har en väldigt skör min och en grymt snygg tidning som vi gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0