Seger för Natasha!

Befinner mig på gården och är så trött att det har övergått i pigghet... Började jobba från kl. 7 igår morse och kom sedan hem igen vid 18. Vilade därefter 4 timmar för att sedan stå på V från 23. Var hemma igen imorse vid 04.30 och började jobba vid 07 imorse. Som tur var fick jag hjälp av mamma och behövde därför inte börja förrns 08, lyx ju ;) Hur som helst, en ledig söndag imorgon sitter på sin plats! Jag ska ta med mig Junioren och hoppa 1m på Färingsö. Första utomhustävlingen för min lilla prins :)

Mamma fick förresten ett glädjande sms tidigare ikväll, NATASHA OCH PRICKEN VANN SIN FÖRSTA MSV A IDAG! Otroligt roligt att de passar så bra ihop och att det går så bra för dem :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0