Påväg mot Vaggeryd!

Goda nyheter om Hermione, hon är fräsch efter operationen och får börja hoppa igen, fantastiskt!!! Lina är också frisk efter att ha haft dåliga blodvärden under en tid, så nu är det mycket att göra hemma i stallet. Har i och med Moas nytillskott även tagit tillbaka Goose och sedan har jag ju LillJunior och Hijo. Ska bara försöka hinna med att tävla alla nu oxå...

Vaggeryd blir det nu till helgen. Sitter faktiskt redan i lastbilen påväg ner... Lina och Moas nya (jag kallar honom Janco efter afro-krullet på Bolibompa haha, hon blir assur...) åker tillsammans med en av våra inackorderingar, Cosmic som liftar med oss den här helgen :)

Bråkstaken Hijo åker egen bil eftersom lastbilen som vanligt inte passar... Och sedan ska Spirit med oxå, men han åker ju ner med Malle, som även ska tävla honom.

Alltså fem hästar från oss. Jag ska rida två och det ska bli väldigt roooligt! KOmmer troligtvis ha mycket tid för bloggen, så om orken finns där, kan ni räkna med en hel del uppdateringar ;) Nu ska jag kolla ett avsnitt Desperat Housewifes! OKI BAH!




Älsklingsungen kommer snart att vara back on track :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0