Lite shopping!

Jag har shoppat ett bett till Hijo idag... Det var äckligt dyrt så nu hoppas jag verkligen att han hoppar felfritt i helgen! Haha tänk om det kunde vara så lätt, att bara byta bett och förödelsen byts ut mot en dans på rosor... Upp till bevis nu Me Hijo :)

Har shoppat lite annat oxå. Fyra klänningar till min redan ganska stora samling. Ska dock lämna tillbaka en och har gett bort en till Anna. Köpte nämligen två likadana eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken färg som var snyggast. När jag bestämt mig, och Anna förälskat sig i den andra, var saken biff. Hon fick den. Jag får ju alltid massa grejer av henne och dessutom behöver hon en klänning till helgens dop (som jag tyvärr missar :S). Förutom klänningarna så slog jag även till på ett par nya skor. Mina Puma-sneakers har liksom gjort sitt och jag satsar på ett par Adidas till sommaren istället!





Hijos sprengerbett



En av klänningarna...



...och så skorna!


Kommentarer
Postat av: sis

Najs Malla!

2010-05-06 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0