Illustratör

Patricia skulle igentligen ha hjälp mig med en illustration av ett prinsessinspirerat hinder. Tyvärr har hon chillat i London senaste tiden och därför inte haft tid. Jag fick istället ta saken i egna händer och göra illustrationen själv. Inte nog med att man ska kunna både skriva, redigera och fotografera, nu ska man även kunna illustrera... Höga krav på journalister idag måste jag säga!

Som tur är har jag tecknat lite förut (på väldig amatörmässig nivå) och hade därför ett block med akvarellpapper och en uppsättning tillhörande pennor intryckt i en av lådorna tillhörande skrivbordet hemma. Resultatet blev godkänt även om jag vet att min konstnärliga vän Pattie gjort uppgiften bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0