Högbo!

Jag har tillsammans med Hijo åkt upp själv till Högbo för att tävla. Eftersom jag inte tagit c-körkort (än) sitter jag nu i ett hotellrum i Högbo. Eller rum och rum, det är en superfräsch stuga med två sovrum, en hall och ett badrum. Typ i size med min lägenhet hemma...  Måste säga att det är otroligt vackert här!! Och bara knappt 3 mil från Ockelbo där våran blivande prins härstammar ifrån.. heeeftigt!

Hijo har känts fin så jag ser fram emot tävlingarna imorgon. Han är väldigt nöjd med att vara enda hästen med till Högbos nationella tävlingar i år. Hijo är lite som mig, gillar uppmärksamhet och blir lätt lite irriterad om för stort fokus läggs på någon annan... Haha. Håll tummarna för att min bortskämda busunge sköter sig imorgon nu!




Högbo brukshotell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0