En dag på POPPIUS!

Det blev en lång dag på Poppius idag. Tidningen skulle färdigställas och allt var verkligen tvunget att vara klart innan hemgång... Jag hade med min kamera för att klicka runt lite när tristessen drog sig på :)


Fotokrig med Lollo...


Redigeringsarbete för fulla muggar.


Ulf var lite svettig och Leone ogillade detta...


Populära kaffemaskinen


Kansliet skämmer bort oss. Vi fick bullar och tårta också...


Söta Erisa och Triffa (som folk förövrigt jämt blandar ihop mig med...)


Lunchpaus


Jag jobbar för fullt med redigering av Micke x 2s texter...


Det är väldigt kul på Poppius. En av våra lärare är för övrigt sveriges första
basketproffs och över två meter lång!


Jag och Leone sammarbetade väldigt bra!


Samling och diskussion i klassen


Utkasten på våran tidning som går under namnet GIFT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0