Streeess

Sjukt lång dag idag... igen. Åkte hemifrån klockan 8.00 imorse och kom hem vid 17. Därefter direkt till mötet på Runsten. Förberedelserna är i full gång inför sommarens Runstenshopp och ponny-SM. Jag är pressansvarig och ska hålla i alla trådarna gällande press och andra medier, samtidigt som jag ska vara med och skriva en tidning om tävlingarna, blir någonting liknande programmet på Globen horse show... No time for rest.

Imorgon kommer Hanna att vara ledig också och jag kommer därför få jobba själv. Sjutton hästar att ta hand om, fem ska ridas och en promeneras med. Detta ska jag hinna med helst före klockan 16, då måste jag ju börja fixa till mig inför en fotbollsdejt med Bridget. Hon har ju lovat mig hunkiga spelar... och det gillar ju jag!

Nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar på skrivbordsstolen. NIGHT!




Jag och B glider i sommartider <3


Kommentarer
Postat av: Anna

DUKTIIIIG!

Men nu har jag inte ens sett dig på en vecka... Maal, kom hem nån gång, jag är ju frisk nu! :D

2010-03-26 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0