Södertälje i backspegeln.

Totalt sett blev det en lyckad helg. 7 pris på 8 starter klingar ganska bra. Jag är dock inte helt nöjd över min egna prestation.

Gårdagen började med en laghoppning. Jag red Hijo och fick räknas bort i grundhoppningen, vilket betyder att jag hade sämst resultat i laget. Det är aldrig kul när man blir den som får räknas bort... Som tur var red Hanna, Malin och Rikke felfritt och vi var med till omhoppning och slutade sedan trea av 15 lag. Ett ganska bra resultat :) Extra duktiga var Rikke och Malin som satte dubbelnollor! Enskede vann och Södertälje tvåa. Mer grattis till Södertälje än till Enskede (bara en personlig reflektion...)

Efter div. 1 var det en 1,10. Både Goose och Linis var felfria och kammade hem varsitt pris. Sista klassen för dagen var en 1,20, där Linis återigen satte nollan, hon är fantastisk! Goosen var felfri till hinder 7 där jag totaltabbade mig i en sväng som gjorde att vi kom alldeles för mycket på kant på en vattenoxer... Försök två, som var något mer organiserat, gick bättre men jag utgick ändå efter det. Jag var sur. Malle och Spirit hoppade även dem 1,20, felfritt och mycket bra :)

Ska skynda mig nu, får nämligen hämta hem Fabio och Hermione idag!!! ÅÅ jag har saknat min Hermi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0