Motiverad.

Det är otroligt vad en helg som den förra kan göra för motivationen. Jag har oftast väldigt god motivation, nästan alltid faktiskt. God motivation som nu är ännu godare.. eeh?

Hästarna skötte sig väldigt bra idag. Jag ville verkligen inte sluta rida, framförallt inte när jag satt på Hijo. Tror att han har en kanonform på gång! Imorgon ska han klippas också. Marianne kommer förbi och drogar honom, annars blir det med både mitt och klippmaskinens liv som insatts, och det verkar onödigt, framförallt när det gäller mitt liv... Lina är snällare så hon klipptes idag, och förvandlades till en riktig snygging! Om jag var häst hade jag nog sett ut som Lina.. Haha eller jag hade i alla fall velat göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0