Anna har joinat sats!

Idag har det skett en oväntad grej..... Anna har köpt ett gymkort!! Och hon har bundit upp sig på ett helt år, otroligt! En sensation som jag absolut inte trodde på för ett år sedan. Hon har inte bara börjat träna, hon har blivit kostmedveten också, smoothies och avocado med keso är hennes nya favoriter. Go Anna!

Min övertalningsförmåga är antagligen bättre än vad jag tidigare trott. Lite credd till mig, men mest till Anna! För nu kan vi träna ihop och peppa varandra, wiho! Hon är dock fortfarande lite skeptisk till SATS-personalens sätt att oavbrutet tugga ur sig superlativ om gymkoncernen. Haha, kan hålla med om att de ibland är lite överdrivet inställssamma, men hellre det än tvärt om, det känns ju trots allt tryggt att besöka gymmen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0