15 timmars-dag.

Idag körde jag nästan en 15-timmars-dag. Start vid 07.00 och hemkomst 21.45, eller hemkomst blev det inte, utan snarare inkomst haha, det blir också fel... Hemkomst till mina föräldrar eller inkomst i huset hos mina föräldrar. Tror dock att ordet inkomst oftast har en annan innebörd... Men hur som helst, det blev för sent för att åka hem och eftersom jag har kvar mitt gamla sovrum hos mamma och pappa blir det kanon ikväll :)

Joråsatte, full fart hela dagen. Förmiddagen gick åt att köra Hermione till rehab. Tessi blev lite orolig när jag berättade det, då hon trodde att mitt classido-sto börjat överdriva sitt alkoholintag. Det blev en lättad Tessi på andra sidan telefonluren när jag förklarade att problemet satt i bakknäna och inte i njuren...

Jag har även fått låna två hönor till min älskade tupp som förlorade sin livskamrat i fredags :( Benke hittade Pippin död när vi var i Göteborg. Tuppe är en otroligt stark individ och förtjänar verkligen det bästa! Han har överlistat och rymt ifrån räven (som åt upp typ alla hans vänner till middag vid samma tillfälle), han flydde därefter en bra bit på egen hand och landade på våran tomt där han verkande döende, och nu blev han av med sin höna. Han är verkligen en riktig survivor!

Sedan har jag ridit också, Lina och Junior som var jätteduktiga. Dessutom har jag hunnit klippa Hijo som för övrigt bet mig i handen imorse, gulligt Me Hijo...



R.I.P Pippin :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0