Runstenshoppet och Sjöpärlan

Runsten heeela dagen! Har varit chaufför och coach (eller..?) till Moa och Gancho.. eeh menar Yanco ;) Och sedan har jag hängt och bloggat i SM-bloggen. Och ikväll hann jag faktiskt med en middag på Sjöpärlan med världens bästa Tessi <3

Imorgon blir det myyycket... Hjälpa Moa, som då dessutom även ska tävla Maav, hålla koll på tävlingarna och blogga från dem, samt leka konditor och färdigställa tårtan till Ida och fira henne såklart - FÖR HON FYLLER ÅÅÅR! Och så ska hon grattas och firas på kvällen :) Fullt schema (just det, sedan hade jag ju 5 hästar också... Thank god för Hanna och Sandra som hjälper mig!)

Nu film - sen sova!




Finfin blå rosett idag!





Antooon och Tessi


Supermumsig lågkalorimiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0