Runstenshoppet och sista kvalen närmar sig!

Runstenshoppet börjar närma sig. Till helgen blir det full fart på Runstens gård och jag ska starta med Lina och Hijo. Jag insåg precis att Lina aldrig har startat på gräs så Runsten kommer väl till pass inför stundande Falsterbotävlingar och allt! För Hijos del blir det sista chansen att kvala till Falsterbo i helgen. Han har hittils gjort sina kval väldigt bra men ni ska veta hur lätt det är att få ett nedslag, särskillt om man lämnat in kvalpapper av någon konstig anledning :P

Hijos resultat hittils är:

Högbo 1,40 - 0+0
Vaggeryd 1,40 - 0+4
Vaggeryd 1,35 - 6

Han är jämn, min 7åring. Men trots tre försök kvar är jag skeptisk till om jag kan kvala. Som jag sa, det är otroligt lätt att få ett nedslag, framförallt när man är uppe på 1,40-höjder. Försöka ska jag i alla fall göra och vi är laddade inför helgens tävlingar som börjar imorgon (dock startar jag själv inte förens på fredag, men Moa ska dit imorgon).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0