Fullspäckad juni-tisdag.

Vilken dag! Snacka om full rulle... Efter ett morgonpass i stallet trimmade jag Lina och Hijo för att sedan stressa vidare till Helena-träning med Junior. Blev till att kasta i sig en bar i bilen påväg till träningen. Bars är otroligt bra måste jag säga, måltidsersättning som är supergod och kan ätas upp på mindre en 1 minut, utan varken förberedelse eller disk! Haha perfekt för en stressig dag ;).

Efter träningen var det fotograferingsdax för min SM-blogg, kul att man hade hjälmfrisyr... Efter många misslyckade fotoklick och något enstaka godkänt, plockade jag och Hanna in hästarna innan jag kunde lämna stallet och åka hem och fixa mig för sommargrillning i Enebyberg. Min Strömsholmsbuddy Alex hade tillsammans med några vänner ordnat en trevlig tillställning i kvällsolen :)

Lämnade grillpartyt vid 22-snåren och efter en halvtimmes ride hem kunde jag sätta mig framför datorn för första gången idag och förbereda mig för ett stundande blogguppdrag som startar imorgon. Presentationen är skriven, bilden är uppe och första inlägget på plats! PUH!

Klockan är nu 23.50 och väckarklockan ringer imorgon 06.00... Dags att tänka på refrängen?

Niiiiight!


Jag och Alex på Strömsholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0