Datanördar mig på SLU

Är på SLU med Hermi igen...  Jag som skulle sätta igång min prinsessa och så blev hon dålig igen :( Min veterinär är på möte nu också så tiden står still här... Som tur är har jag laptopen med mig och har i pausen passat på att skriva klart en artikel som kommer publiceras i Equipage sen :) Älskar när jag får saker klara och kan maila iväg dem!!!

Laddar lite inför grillkvällen som kommer att ske på Piggis ikväll. Då åker kameran fram och jag lovar bilder under morgondagen! Dock lite stressad eftersom jag håller i själva middagen och inte vet när jag kommer att vara klar här, vill ju hinna med gymmet oxå!! Aja, i värsta fall får jag ta det imorgon istället, då har jag bara en lunchdejt med poppius-tjejerna inplanerad, och en dressyrlektion också förresten, måste vara i form inför falsterbo ;)

Nu är det bäst att jag mailar lite, dags att göra personalschema för stallet i höst.. Framförhållning, framförhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0