SEMESTER

JAG HAR SEMESTER!!!!! Otroligt jäkla underbart. Har firat detta med middag och rosé i stan tillsammans med Jenny och Millan. Därefter drog vi till Josefinas och träffade Ida och the big gang där bland annat idol-Alice var med, Älvsjögrabbarna hänger tydligen lite med henne... På tal om idol-kändisar så har jag glömt att berätta att Idol-Marcus Fagerwall tog plats bredvid oss på greken häromdagen. Han hade bytt sitt långa mörka hår mot en ljus och mycket kortare frisyr, såg rätt bra ut. Om han var ett norrlänskt lugn så var Alice raka motsatsen, stimmig tjej det där...

Hur som helst. Jag har semester och är nöjd efter en väldigt trevlig kväll som man kan kalla ett officiellt öppnande på ledigheten 2010! Imorgon drar vi till Falsterbo och det ska bli otroligt roligt. Säger som min kloka syster, sommaren flyter på oförskämt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0