semester är skönt

Okej, Spanien var värda guldet, de var bättre igår! Och TORRES fick ju sparka lite boll på slutet också, så jag klagade inte ;)

Måste säga att det är otroligt skönt med semester! Jag gör mest ingenting, känns det som... Tränade Goose imorse, och han klippte några språng på 1,35 lekande lätt, Go West är på gång nu!! Nu har jag precis ätit lunch med Moa och Sanne och hade tänkt mig två gympass (spinning och core) ikväll innan jag och Moa ska hitta på någonting roligt. Drinkar ute vid bra väder eller bio vid dåligt. Känner faktiskt lite för en bio, det var länge sedan... Vill såklart se Eclipse, men måste ju läsa ut boken först! Därför lutar det istället åt A-team, Bradley Cooper är ju så otroligt hunkig så filmen kan inte vara någonting annat än grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0