REEEEGN

Att det regnar i Hammarö är en underdrift... Det har praktiskt taget vräkt ner hela dagen och jag börjar på riktigt fundera på om det alltid gör det på Hammarö i Karlstad??? Det är sjukt irriterande med inställda klasser och vatten vatten vatten... Det är dygnsurt överallt, i stallarna, på banorna, utanför banorna, aa överallt! För att inte tala om mina kläder... Vi har gjort om lastbilens badrum till ett tårkskåp, tyvärr går strömmen hela tiden så jag vet inte om det är till någon nytta. Okki tänkt positivt?

Hästarna (de som fått starta) har gjort det bra. Junior imponerade med att debutera på gräs i spöregn felfritt. Fina fina Blackberry <3 Hijo hoppade som satan idag, tyvärr fick han ett stopp på första hindret i omhoppningen, han uppfattade aldrig riktigt hinder nummer 9 trots att jag tog en stor sväng till det... Men förutom det misstagen var han fantastiskt fin!

Fabio, Maav och Goose klass var inställd. De får en ny chans imorgon då tävlingarna flyttas inomhus... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0