påväg hem med blandade känslor, som vanligt.

Jag sitter i bilden påväg hem från Falsterbo nu. Sjukt vad den här veckan gått fort!! Det jobbigaste är nu att det är ett helt år till nästa gång... Jag som redan är så fruktansvärt revangesugen! Nästa år är Hijo tyvärr för gammal men Lina får en chans till då och så kommer Junioren även han att ha åldern inne, spännande :)

Det ska trots allt bli skönt att komma hem, även om jag redan nu längtar tillbaka. Men jag saknar samtidigt allt där hemma! Saknar min säng och mina andra hästar, och Gummi såklart. Haha Gummi är alltså min lilla numera myndiga syster...

Nu ska jag vila upp mig hemma ett par dagar för att sedan ta språng mot nästa äventyr! Tror att jag rullar ner till gamla goda Öland redan på tisdag, eller möjligtvis onsdag. Det gäller att ta tillvara på den underbara svenska sommaren nu när den är som bäst, för det är den verkligen.



Hijo har gjort sin sista unghäststart i Falsterbo. Nu väntar istället nya utmaningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0