ÖLAND!

Jag befinner mig just nu på Öland. Öland är svårslaget på sommaren, underbart är rätt ord! Jag sitter alldeles ensam på uteplatsen och har precis ätit sushi i solnedgången. Det är varmt, säkert närmare 30 grader fortfarande, är det inte för bra för att vara sant??

Jag lider inte av att vara ensam, det är otroligt skönt måste jag säga! Jag har verkligen alltid folk omkring mig annars... Men inte nu, nu är jag själv :) Tills imorgon, då kommer Pat, Bridget och David, det längtar jag till, drygt ett dygn av total ensamhet räcker, sedan vill man ha sällskap så det blir kanon!!

Ska avsluta kvällen med film och jordgubbar. Här är jordgubbarna plockade nästgårds och smakar sött likt smultron, otroligt goda är dem! Och kostar bara 10 kr litern, till skillnad från hemma där de går loss för 35 kr och inte är de lika goda heller...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0