Jag är sämst.

Ingen bra start för mig... Hijo var inte alls på hugget. Rundan var i sig ingen katastrof, distanserna stämde och vi kom mer eller mindre rätt på alla hinder. Tyvärr hoppade Hijo för lågt, han var matt och saknade det där klippet från backen som han annars brukar ha.

Nedslagen kan bero på gårdagens resa. Hijo reser ju inte bra, han sparkar och gör ständigt tappra försök att komma loss även fast han vet att det inte går. Att vi dessutom stod 1,5 h i bilkö på E20 före Malmö gjorde inte saken bättre... Förra året var det samma sak, då han sparkade sig ner till Falsterbo och hoppade skitdåligt första dagen.

Hur som helst, tråkigt är det och jag skulle kunna skylla på att han var trött men jag vet ju inte säkert. Vad det än berodde på så fick jag tillslut 16 fel och kom sist. Haha vilken looser man är, SIST!!! Men va fan, någon måste ju göra det också... Håller tummarna för att min prinsessa sköter sig på måndag istället.

Nu har vi precis kommit hem från ett dopp i havet och ska snart äta grillad oxfilé mmmm mina föräldrar vet hur de ska muntra upp mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0