Hijo

Idag hade Hijo hunnit repa sig efter resan och gjorde en strålande runda med 4 fel som resultat. Jag tror att dagens 1,40-klass är den svåraste vi någonsin hoppat, och det kändes inte ens svårt! När han vill så är han verkligen fantastisk, Hijo de la casa!!

Vem hade trott att det skulle bli såhär bra för 2,5 år sedan när vi hämtade honom från Sollentuna ridskola?! När det var kolsvart ute och han vägrade gå upp på bilen..? Haha jag har ibland funderat på varför jag ville ha honom. Han gick inte ens igenom besiktningen från början och jag var väldigt nära att trilla i backen när jag provred också... Men någonting såg jag hos honom ändå, någonting som jag inte kan sätta fingret på var det var. Att jag bestämde mig för den där bråkiga 4-åringen är jag otroligt glad för idag, han ger mig otroligt mycket även om han ibland går mig på nerverna som ingen annan... ;)



Älskade Hijo <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då ska du veta att han va råhalt då jag köpte honom oxå ;) men det var nåt visst med honom - men fan - han är grym och värd varenda droppe blod, svett och tårar! Grymt Malin!!!

2010-07-05 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0