Go west is back!

Har tävlat med Go West idag. Åkte själv hela vägen till Örebro för att hoppa 1,10 och 1,20. Startade kl. 07.00 från stallplan och kom hem drygt 12 timmar senare... Efter en heldag som denna är man rätt glad att kunna åka hem med två färgade rosetter i bagaget! Skönt med lite credd när man åker ända till Örebro på regionaltävling (och dessutom utan sällskap). Och särskilt nu, när jag är dunderförkyld också...!

En blå och en gul rosett hoppade han till sig utan minsta problem, min fina fina kämpehäst! Jag har aldrig haft en häst som är så otroligt ambitiös som han är. Han litar på mig och jag på honom till hundra procent. Det är ytterst sällan som han gör mig besviken, det händer nästan aldrig. Jag kan säga om Goose som Douglas sa om Talina, hade han varit människa så hade han antagligen varit min pojkvän!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0