Skörheten stabiliserar sig.

Skörheten har stabiliserat sig en aning. Pratade med Chris när jag lämnade Hermione på Ultuna och han är positivt inställd till operationen vilket känns tryggt. Hermie var på bra humör när jag lämnade henne, boxen hon ska bo i några dagar framöver var strödd med ett tjockt och luftigt lager halm, vilket betyder att hon kan äta non stop hela tiden. Likheterna mellan mig och Hermione är många, bland annat det faktumen att vi älskar mat och lätt blir tjocka... Inga jättecharmiga egenskaper men ändå.

En annan anledning till den förminskade skörheten är dagens träningsresultat tillsammans med min riktiga lilla prince charming... Junior! Alla älskar verkligen honom!! Men det går och andra sidan inte att låta bli. Han är så otroligt söt och busig samtidigt som han alltid gör sitt bästa utan att för den delen bli tråkig. Idag hoppade han 1,10 på träningen, utan minsta problem trots att han inte ens fyllt 4 år. Ett riktigt MVG-barn! 

Efter en lång dag sitter jag nu äntligen hemma på Piggis. Ska ta och ha lite kvalitetstid nu, kvalitetstid tillsammans med Moas Desperate houswifes-box och en iskall pepsi max. OKI BAH! 

  


Älsklingsunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0