Idas loverboy!

Haha. Ida har en kille i sin klass som är lite av vad vi kallar "den klassiska charterkillen". Ni vet den typ av kille som älskar sitt eget yttre, tror att han är charmigaste i världen och att alla tjejer vill ha honom... Till utseendet är han lång och smal, men ändå gympumpad. Solarie bränna är inte ovanligt och stylat hår är en förutsättning. V-ringade tröjor och halsband kan förekomma. 

Jag hade en sådan här kille i min klass på Södertörn, jag tålde honom inte! Den smöriga attityden och det ständiga leendet på läpparna retar gallfeber på mig. Ida har nu oturligt nog råkat ut för denna typ av varelse i sin klass. Tyvärr har hon inte bara honom i sin klass, utan även i sin grupp. Han är även som han kallar det "projektledare" i gruppen. Behöver jag säga att hon hatar honom? Att han sedan har ett namn som är otroligt roligt att säga gör inte saken bättre. Han dyker upp då och då i våra interna skämt.

Igår skrev Ida till mig på facebook-chatten ifrån skolan. Utan att se mitt svar sprang hon tydligen ut ifrån datasalen för att gör någonting som jag inte kommer ihåg.. När hon kom tillbaka blev hon förskräckt när hon såg vad jag hade skrivit OCH att charterkillen sätt vad jag skrivit. Jag hade nämligen skämtat om honom... HAHAHAHA Ida fick snabbt dra till en lögn om min kommentar. Eftersom hissen inte verkar gå ända upp på mannen i fråga köpte han bortförklaringen till fullo och Ida kunde andas ut.

Sorry Sistah! Men erkänn att det var ganska roligt ändå? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0