Dressyrträning i kylan!

Det är så kallt ute idag!! Fick redan igår kväll gräva fram min bil under all snö, för att sedan fortsätta med det sköra arbetet "fönsterskrapning utan vantar" imorse.

Jag har även hunnit med ett dressyrpass för Bibi. Är otroligt skör på mig själv att jag inte har tagit hjälp av henne tidigare. Jag menar, om man bor praktiskt taget granne med en Grand Prix-ryttare i dressyr, borde det falla sig ganska naturligt att man som hoppryttare tar hjälp från henne...? Hon har nu sett både Lina och Hijo och jag har redan fått en massa klyftiga grejer att tänka på :) Kul kul.

Ikväll blir det träning och middag med min alldeles egna lärarinna, Micki! Men innan dess ska jag ta in hästarna, packa inför morgondagens tävling och hålla en träning. Dags att kila med andra ord. Have a nice friday night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0