Tungviktare till Grevagården.

Stora lastbilen sladdade fast sig imorse. Panik när en 12 meter lång bil som väger hur mycket som helst inte gör som man vill... Nu var det ju inte jag som körde, vilket var tur (har en tendens att spela över ibland om materiella ting inte gör som jag vill...). Pappa är dock lite coolare och med hjälp av mig på lastbilens högra sida och Benke på den vänstra kunde vi backa loss den.

Den fick vakna ur sitt vinteride imorse eftersom Moa ska till Grevagården imorgon! Det är mycket som står på spel nu eftersom hon ligger på 11 plats av Sveriges juniorer och de 16 bästa får åka till Skandinavium. Någon placering till i Grevagården och hon borde vara med. Hjälp mig att håll tummarna för Mosi nu!!



Alltid med tungan ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0