Tisdagkväll i vänners lag.

Precis hemkommen ifrån en kväll på Söder. Tessi och Patte gjorde mig sällskap över en middag där de hetaste ämnena var Otrohet, någonting för alla? och Så blir din framtid!

Mina vänner gaddade tyvärr ihop sig mot mig gällande ämne nummer ett. De tror att alla människor är otrogna mot alla, medan jag fortfarande lever i en fantasivärld där kärleken är oklanderlig och övervinner allt... Jag tror att det är ett Twilight-syndrom.

Framtiden är däremot inte lika skör som otroheten, inte konstant i alla fall. Oftast är framtiden någonting intressant och spännande... och påfrestande såklart, om man tänker på den för mycket. Spekulationer och visioner blandas just nu i huvudet på mig och hjärnan går för tillfället på högvarv. Det finns ingen stoppknapp när den väl har börjat i banor kring framtidsfunderingar. Drömmar, beslutsamhet, prestationsångest och ovisshet i en salig blandning, på gott och ont.

Jag måste helt enkelt få sova på det här. NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0