Paradisefinal

Jag har verkligen följd Paradise hotel slaviskt den här säsongen. Karaktärerna har varit så pass underhållande att jag inte missat många avsnitt. Det glädjer mig nu att Jackie och Patrik vann det hela. Att de sedan delade på prispengarna gjorde bara saken ännu bättre. 

Jag lovar att dessa två säkert haft det roligast av alla par under de dagarna tävlingen hållt i sig. De har nog absolut gråtit mest också. Två otroligt känsloladdade personligheter, som litade på varandra ända till slutet, nästan lite rysvarning när ingen av dem sköt i slutscenen, gryyymt! 

Efterfest på Hells ikväll. Tydligen proppat med folk redan innan tävlingsresultaten avslöjades i TV, stackars Ina som står i garderoben själv ikväll... Banana är påväg in för att styra upp Stureplan. Själv ska jag gå och sova nu! NIGHT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0