Hamre avslutat.

Jag är nu helt slut efter en helg på Hamre! Idag gick det sådär för min del. Hijo hoppade väldigt blandade språng och efter sju hoppade hinder med två riv valde jag att utgå. Han kändes väldigt trött och jag ville inte pressa honom i onödan. Hijo har ju trots allt bara varit med på en träning sedan oktober, så det är klart att tre dagars nationellt tävlande känns i kroppen på honom...

För Moa gick det däremot bättre (som vanligt..?)! Goose rev sista hindret och Mavrick var återigen felfri i 1,35!! Duktiga Maav är verkligen en krutgubbe utan dess like! 

Vi blickar nu framåt mot nästa helg då Moa och övriga familjen (+ Marianne som är våran granne och veterinär) styr hästlastbilen mot elittävlingarna i Grevagården. Själv gör jag det lite lättare för mig genom att istället åka till Strömsholms regionala tävlingar med Hijo och Lina. 

Våra brunbjörnar
V
Mavrick Dica och Hijo de la casa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0