Anna på SATS...

Vi var på ett möte igår, jag och Anna. Ett möte på SATS. Jag har ju tjatat på min kära roomie en längre tid nu och konstigt nog har hon tillslut gett med sig. Hon ska joina klubben och börja träna, i alla fall om jag får som jag vill!

Mötet var... vad ska jag säga.. komiskt? Vi pratade med Mona på SATS i Älvsjö och Anna klargjorde redan från början att:

- Jag vill inte det här...

Mona måste undrat vad sjutton Anna gjorde där? Haha. Men banana förklarade sedan att hon endast gått innanför dörrarna för att jag hade tvingat henne (vilket i och för sig var sant..). Men istället för att hålla med fröken Anna Andersson så förklarade jag för Mona att hon visst ville, men inte orkade, att hon bara behöver lite peppning (eller helt enkelt bli tvingad... en tolkningsfråga).

Jag kände mig lite som en förälder som satt där och försvarade sitt bråkiga barn på ett kvartsamtal. När Anna förklarade för Mona att hon hatar att träna, röker och helst av allt bara ville lämna träningslokalen och åka hem till sin bag in box kände jag mig som en dålig förälder... Haha.

Komiken slutade inte på mötet igår, utan fortsatte även idag när jag återigen tvingat med mig min inte allt för träningssugna kusin till gymmet. Självklart möttes vi även idag av Mona som direkt kände igen Anna och sa:

- Nemen heej, har inte du kommit fel??

Haha.. Anna smilade tillbaka och jag kunde verkligen känna den starka irritationen bakom det påklistrade smilet. Den energin Anna fått ut av aggretion mot hälsocoachen använde hon sedan på crossmaskinen. Jag är imponerad av hennes envishet!! Tror nog att det kan bli ett hälsofreak av Anna tillslut i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: moa

hahahahaha!!

2010-02-02 @ 19:20:26
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA A fy faan vilken jävla kossa.. O hon ska peppa lixom! Vilket toppentaktik hon kör, får folk att känna sig GALET obekväma!!

2010-02-03 @ 06:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0