Världens sötaste häst är min!


Jag har verkligen sveriges sötaste häst i mitt stall! Alla tycker verkligen det också och med sitt timida sätt kan han charma precis vem som helst. Han har varit densamma sedan han kom till oss vid 3-års ålder och snart fyller den sötaste hästen någonsin fem år! Jag tog med mig kameran ut bland hästar och det var inte det minsta konstigt att just Blackie fastnade allra bäst på bild...


Sötungen Blackberry!


Superstar


Spirit är hemma igen


Min framtidshäst?


Är det någon som är värd den bästa vintervilan så är det FINLINA <3


Hermione kan inte vara still en sekund, som vanligt...


Whistler är precis som Hijo var som unghäst.
Jag hoppas att det betyder att han kommer bli grym med åren!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0