Trasigt knä.

Jag har fått en skada i knät... Det gör ont även när jag knaprar smärtstillande och är mycket mycket irriterande! Jag vet inte varför jag har så ont men när jag berättade för pappa hur det kändes, trodde han att det kunde vara en ärftlig grej. Han berättade i sin tur att han själv haft knäproblem som yngre och var då tvungen till operation för att få bukt på problemet. Anna informerade sedan om att även min faster har genomgått en knäoperation. VA KUL DET KÄNNS!!!

Det värsta är ändå att de två roligaste sakerna jag vet blir lidandes. Ridning och utgång i höga klackar. Hur ska jag klara det här? Tänker i alla fall börja med att ta en tablett till och sedan åka på hoppträning, det hjälps inte...



Behövde en positiv bild för att lätta upp stämningen lite.
Här tillsammans med min Patelito!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas knät blir bättre, ha en fin tisdag!

2010-12-21 @ 08:16:56
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0