Tävlingsabstinensen är hög!

Efter Södertälje kändes det så otroligt skönt att tävlingssäsongen var över. En sorts befrielse på något sätt. Nu sådär tre veckor senare ser det helt annorlunda ut... JAG VILL TÄVLA!!! Hästarna, som går lite på halvfart, känns helt sjukt fina och det bara kliar i fingrarna, tävlingsmänniskan i mig vill bara ut ut ut... Jag måste få tävla snart, annars finns risken att jag spricker, och detta inte på grund av julmaten utan på grund av min stora tävlingsabstinens!

Hijo de la casa, Softine H, Blackberry, Go West, Quintus Fabio, Spirit of ectasy M, Sinful Saidie och Whistler, mina fantastiska hopphästar. Det är påfrestande att bara få rida dem på hemmaplan. Jag vill ha konkurrens, NU!!!



Ska bli sjukt kul att hoppa MSV med Softlina i vår <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0