Sjukt mycket att göra idag!!

Gaah! Vilken fredag... Alexandra är i Thailand och B-Å är sjuk. Jag har hela stallet själv med 20 hästar... Och inte nog med att alla vill ut och in och få sina täcken bytta, jag har dessutom 12 boxar att mocka, 65 hö-påsar att väga och lika många krafft-hinkar att fylla. Det ska sopas och skottas och ett tiotal hästar ska gå i skritten. Juste det - det kommer en hö-leverans också. 

Jag tror mina 9 hästar får nöja sig med enbart skrittmaskinen idag. Om jag ska rida dem så kommer jag inte bli klar förrens imorgon vid lunch skulle jag gissa....

Lika bra att sätta igång, ska ju ut med mina pinglor ikväll så jag har lite bråttom om jag ska hinna med allt det här! Tjingeliiing 




Ska bara fokusera på vin och kombinaionen Pat-Tess hela dagen.
Då överlever jag nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0