Julhelgen är snart förbi...

Julafton och juldagen flög visst förbi mig...

Men kul har det varit :) Julafton på Söderby med massa släkt och grejer. Igår byttes däremot mat ut mot vin, och släkt mot vänner, resulterade i en trevlig utgång på White/Magenta som faktiskt firade 7 (?) år...
     Tyvärr fick jag drass med mitt trasiga knä vilket gjorde att jag bara kunde dansa fram till 01.30, därefter tog värken överhand och jag fick liksom tänka på refrängen. Men det gjorde inte allt för mycket då vi började ganska tidigt. Träffade förresten lite gamla bekanta igår, det är ju alltid kul liksom!  
    
Nu är bara frågan hur många hästar jag orkar rida innan det är dags för ett film-maraton med sistahs... Tror att skritten får gå varm idag, det känns faktiskt lite så.



OKI BAH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0