IKEA

Jag och Anna har lekt på IKEA idag. Ställde mig i självscanings-kön och kom sedan på (när det äntligen var min tur) att jag inte hade mitt Visakort med mig. Och det kortet jag släpat med mig, ett Maestro, funkade tydligen inte vid självscaningen... Anna suckade sjukt högt och vi fick istället ställa oss sist i den vanliga (och sjukt långa) kön. Lyckat...

Har spikat på min IKEA-möbel i flera timmar och tycker att det är lika tråkigt nu som det var kul i början. Dessutom hade jag sönder den lite eftersom jag hamrade trätappar där det skulle ha varit skruvar. Jag blev först sjukt sur för att de gjort för små hål, och sedan ännu surare när Anna ifrågasatte om jag verkligen gjort rätt. Efteråt kom jag på att hon hade rätt i sina anklagelser, jag hade visst gjort lite fel. Haha.

Men men blir nog ordning här snart, för man lär väl sig av sina misstag? Ska försöka läsa manualen lite mer nogrant nästa gång och freestyla lite mindre... Målade förresten om en ram också, den blev i alla fall sjukt snygg!



Kommentarer
Postat av: Patolito

Hahhahaha först Ränne Rännskita och nu detta, Malin du har knäckt ur mig två apskratt idag! puss på dig, du gjorde rätt som utbildade dig till journalist, du har skriftens gåva. See you, Tungan and Gomen soon!

2011-01-06 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0