VIN

Haha Moa har fått sitt körkort idag! Hon känns verkligen vuxen nu, hon tycker även själv att hon är det... Ikväll ska vi gå ut tillsammans för första gången.. Haha jag och Ida insisterar på en rejäl utgång medan något mer orutinerade Moa heller drar gränsen vid "ett glas vin ute", med andra ord lite barhäng och inte alltför sen hemgång. Vi får se hur det blir, diskussion är än inte avslutad... Jag bjöd i alla fall över henne på ett glas vin hemma innan, tidigare idag...


- Men vi kan ta ett glas hemma först (letar efter min flaska som jag lämnat kvar hos mina föräldrar... hittar den!) Vi kan ta den här!


- JA! Fast jag skulle vilja ha det där smultonvinet du hade förut...


- Aa fatta det! Men du kan väll köpa det påvägen när du åker till mig?


- Även fast jag tagit körkort så är jag bara 18! Tack för ångestattacken du just gav mig...


- Haha oj, sorry, jag fixar vinet...




Vindrickande i Dubai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0