Stig Helmer före Carl Gustaf.

Jag stod för några dagar sedan på Coop Forum och tittade bland DVD-filmerna. Jag var ute efter Twilight och New Moon eftersom jag måste uppdatera mig lite inför Eclipse. Boken är snart utläst och filmen ska troligtvis ses nästa vecka på bio. Jag är lite sen med den, men eftersom jag såg New Moon under premiärveckan och då fick ta del av ett hysterisk fjortiskaos, känner jag att det inte är en nackdel att dra lite på det den här gången...

Hur som helst, jag förflyttade mig till box-hörnan där jag såg att boxarna om kungafamiljen var totalt orörda. Två rader och inte en endaste box var såld. I facket bredvid däremot var det desto fler boxar tagna. Rättare sagt alla, endast en skylt var kvar... Skylten föreställde hela sveriges favoritmupp - Stig-Helmer Olsson. Sverige väljer alltså Sällskapsresorna framför åren med kungafamiljen. Oroväckande eller komiskt undrar jag som i ärlighetens namn inte sett någonting av Kungafamiljen men däremot nyligen plöjt igenom samtliga sällskapsresor (OBS, Annas box!).




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0