Regnet förstör en tävling till...

Alltså är det sant att ytterligare en tävling regnar bort? Eller har jag fått allt om bakfoten? Allvarligt talat så vet jag inte om jag ska lådsas som om ingenting har hänt, eller om jag ska inse fakta och börja gråta...?

Hijo kom på 21 plats igår, det var 20 hästar som gick till 7-åringarnas final. En final som faktiskt kommer att gå av stapeln idag. Lina kvalade däremot till 5-åringarnas final, en final som nu är inställd. Fy fan!!!!

Nu måste jag ändå in till ryttis för att hämta mina Breeders-papper och pris som jag och Moa har ridit till oss och naturligtvis inte hämtat ut, otagg! Hoppas kunna åka in i tid till young riders-finalen, måste heja lite på Jenny ju!



Först Hammarö, nu Stockholm... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0