Lik Ugglas dotter?

Det har varit mycket Magnus Uggla den här veckan... Jag fick tidigare ett mms föreställande Ugglas körkort. Ida höll nämligen på att sortera bland kunderna på det investeringsföretag där hon numera spenderar sina dagar. Kontoret är för övrigt fullt av hunkiga aktieplacerare och jag har därför bestämt mig för att luncha med min ekonomiska syster någon dag framöver. Ida berättade även att Uggla själv hade varit där, in person, tror det var i torsdags...

Dessutom var det två killar som trodde att de kände mig under ett av helgens krogäventyr. De var helt säkra på två saker: Nummer 1 var att de kände mig och nummer 2 var att jag var Magnus Ugglas dotter, Agnes Uggla. Det tog ett bra tag innan de insåg att de hade tagit fel... Men jag klagade inte. Hon är ju snygg, Ugglas dotter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du verkligen lägga ut bilder på en privatperson sådär, dessutom ett barn? Bara för att hennes pappa är känd.

2011-12-14 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0