Hijo är min lysande stjärna!

VILKEN GRYM DAG!!!

HIJO VANN 1,40 OCH BLEV MEETINGBÄST I SALA IDAG!


Han hoppade helt fantastiskt och av 8 hästar i omhoppning var min fina 7-åring (!!) ensam om att klara omhoppningsbanans 1,45-1,50 höga hinder felfritt. Jag spricker nästan av stolthet!!! <3

Lina gjorde sitt också, även om hon idag hamnade lite i skuggan av sin storebror... Men hon var trots allt felfri i sin enda klass, en 1,20 :) Maav var inte heller så tråkig. Han hoppade nämligen till sig segern i 1,20-klassens avd. A. Med andra ord - sjukt lyckad dag!



<3


Kommentarer
Postat av: Fam.Törnvall

Det finns fler som spricker av stolthet! Vi uppfödare följer med gläde alla dina och Hijos framgångar och imponeras av er gång på gång!

2010-08-23 @ 10:39:34
Postat av: Rebecca

GRATTIS!!!

Bra jobbat :D

men fan, kunde dom inte bjussat på större rosett?! ;) haha

2010-08-23 @ 13:52:02
URL: http://stallrr.blogg.se/
Postat av: Lena Eriksson

GrattisGrattis!! Va Roligt :D

2010-08-23 @ 15:52:42
Postat av: Malin

Tack :)) Hehe jo, men rosettens storlek känns ganska obetydlig i det stora hela ;)



Fam. Törnvall - Jättekul att ni följer honom!! Håll tummarna för att han kvalar till Breeders i år också :D

2010-08-23 @ 22:25:20
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det är så OTROLIGT bra!!!! Jag blir så himla nöjd - och GLAD att du köpte honom. Ni passar så fantastiskt bra ihop =)

2010-08-24 @ 10:15:43
URL: http://www.metrobloggen.se/vince

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0