Antons dop


NILS ANTON HOLMBOE har döpts idag i Enskede kyrka. Jag var där och vittnade till det! Jag fick tyvärr en hostattack när Mickan skulle läsa någon dikt. Sorry Bridget... Pattie fick sig i alla fall ett gott skratt, liksom lillkillen i raden framför. Efter dopet var det fika i något hus en bit bort. Funderar på vad det hette men kommer inte riktigt ihåg, kyrkohuset? Nje.. men någonting i den stilen. Mingel, fika och presentöppning blev det i alla fall. Anton var lite trött och somnade. Det gjorde han nästan i kyrkan också tror jag. 

Han fick förresten en spargris av mig. En handmålad ljusblå spargris med texten Toy Found på. Nu har min fika-koma lagt sig och det är dags att göra av med lite energi som alla snabba kolhydrater dagen till ära har gett med sig...



Anti laddade i mitt knä medan Tessi och Henke var på genomgång med prästen...



Henkes foto-fanatiska brorsa är med i hörnen på typ alla mina bilder... Ååå!



Kakmätta tjejer... (jag ser verkligen mätt ut, haha!)




Kommentarer
Postat av: Falkastrid

Very nice site. Will sure visit again.

2011-04-18 @ 11:16:03
URL: http://falkastrid.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0