Tårtig storasyster!

Produktiv dag idag då jag har bakat både rulltårta och limepaj... Haha nödvändiga grejer det där ;) Hade bara en häst att rida och väldigt lite uppdrag från skolan. Jag kan ju omöjligt göra ingeting då rastlöshet är någonting som går mig riktigt mycket på nerverna. Att baka är kanon när man både vill vara produktiv och konstnärlig på samma gång! Roligast är det att när jag får baka snygga grejer som tårtor och sådant. Ska nog satsa på att baka en tårta till Moas 18-årsdag nästa vecka.

Helt sjukt att lillungen fyller myndig!! Jag, som den grymma syster jag är, lånar därför ut min lägenhet till lillsistah på hennes stora dag. Gästlista på lämplig krog och skjuts hem från krogen är också fixat (av Banana såklart!), saknas helt enkelt bara en tårta :)




En chokladmarängtårsta och en blåbärstårta som jag gjorde till min 23årsdag.
Vad vill du ha Mosi?


Kommentarer
Postat av: sis

Vill ha båda såklart:D ja lika bra att jag tackar i förväg till dig och anna tack!

2010-05-04 @ 22:40:47
Postat av: Victorklara

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-02-23 @ 08:31:19
URL: http://victorklara.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0