påväg till Sollentuna

I don't want to walk this earth, if I gotta do it solo... Sitter och lyssnar på Iyaz - Solo, kan inte tröttna på den, otroligt bra weei!

Sitter i bilen påväg till Sollentuna, jag ska rida en enmetersklass med Junior där. Alltid lite otagg att rida lokala clear rounder på 4åring men det måste ju göras för att kvala till championatet såå... Lite roligare idag i alla fall eftersom jag får sällskap av Ida som ska göra sin första tävling på typ ett år. Och Fabio gör sin första på typ 1,5 år... Spännande! Dem ska också hoppa 1 meter.

Dags att stänga ner datorn (haha önskar att jag var så pass teck så jag kunde blogga ifrån mobilen, men så är tyvärr inte fallet...) och börja tagga! OKI BAH



Back on track


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0