Näst intill frisk nu!

Det börjar vända nu. Motivationen är påväg tillbaka och min otroligt påträngande virussjukdom är påväg att lämna min kropp. En otrolig befrielse att bli kvitt denna riktiga ovän!

Jag har faktiskt till och med varit i skolan idag, var ju två veckor sedan sist eftersom jag var sjuk förra veckan. Nästan så att jag börjar sakna mina klasskompisar på så kort tid som två veckor. De är bara så otroligt sköna och skrattmusklerna har alltid träningsverk dagen efter en skoldag... Tänk om det varit så genom hela skolgången. Eller i och för sig, jag älskade min klass i högstadiet och samma sak gäller min gymnasieklass, gick nog inte en dag utan ett asgarv under dessa år. Där emot var universitetstiden lite stelare, skönt att den är över...

Hur som helst, nya tag och roliga händelser att se fram emot :) NU ska jag skriva klart en artikel till Ponny Magazinet och imorgon ska jag jobba dubbla pass. Först stallet 07-15 och sedan Sturekompagniet och V 23-04. Där emellan blir det middag med Ida, Jenny och Millan i stan. Treeevligt!



Snyggingar!

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0