Fredagsjobb x 3.

Efter ett morgonpass i stallet har jag nu hunnit klart med mitt reportage inför Ponny-SM som kommer att publiceras i Ponnymagazinet. Det ska bara konjunkturläsas innan det kan levereras, och sedan måste jag välja ut några lämpliga bilder också... Det hinner jag imorgon :)

Skönt att inte behöva sitta med en artikel kvällen innan deadline! Det bör man aldrig göra när det gäller någonting viktigt. Jag är säker på att sista-minuten-skrivning har en negativ effekt på resultatet, det blir liksom stressat och ogenomtänkt.

Jag är förresten klar med både mitt reportage om af Chapman och mitt personporträtt nu också. Otroligt skönt! Det här betyder att jag kan chilla någon vecka nu innan det är dags för nya uppdrag! Eller jag kom i och för sig på att jag har en uppgift kvar som ligger på vänt. Jag ska nämligen skriva ett brev till aktuella sponsorer inför SM... Hm, får nog göra det imorgon då, efter en sovmorgon såklart, jobbar ju natt inatt :)

Kom och hälsa på mig om ni befinner er ute i Stureplansdjungeln senare! Oki Bah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0