Back on track.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Jag har inte lagt ner, bara pausat en vecka... Men nu är jag tillbaka!

Föregående vecka innehöll mycket och dagarna var fullproppade. Slutade veckan med att åka på årets, för mig, första meeting. Nationella tävlingarna i Gävle fick Fredrikssonsbesök i form av mig och Moatoa.

Moa var bättre än mig med två pris på tre starter. Hon ska då alltid vara bäst... Själv hade jag noll priser på fem starter, haha låter förskräckligt dåligt men jag är trots allt väldigt nöjd. Hijo avslutade nämligen med att debutera 1,40 med 5 fel. De 5 felen var helt och hållet mina. Hijo hoppade fantastisk <3

Det är så otroligt roligt att efter 3 år äntlingen få vara tillbaka och rida 1,40 :)



Kommentarer
Postat av: jeanette

Åh - han är grym =) gud va kul!

2010-04-21 @ 10:10:54
URL: http://www.metrobloggen.se/vince
Postat av: Rebecca

bra debut ju! :D grattis!

2010-04-22 @ 22:13:07
URL: http://stallrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0