Ansökningsdags!

Hästarna är fodrade och jag sitter och äter frukost framför nyhetsmorgon... Är det vuxenpoäng? Haha de diskuterar val till universitet och högskolor, sista dagen på torsdag ju! Jag är väldigt bestämd i min åsikt gällande vad man ska välja. Många väljer "smart" och söker kurser och program där arbetsmarkanden är öppen och efterfrågan stor. Men allvarligt, varför bli sjuksköterska om man vill bli journalist?? Bara för att chansen är större till jobb måste man ju fundera på om man verkligen vill jobba hela livet med sitt yrke, ett andrahandsval...? 

Ne stopp stopp och sök istället det man brinner för. Strunta i om det blir tufft och ta det istället som en utmaning! Jag tror att om man vill någonting tillräckligt mycket så klarar man också av det! 

Sista ansökningsdag: 15 april!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0